Wat gaat de leerling leren?
Wij begeleiden leerlingen in de ontwikkelingsleeftijd van 4 t/m 14 jaar die hulp nodig hebben om zelf eigenaar te worden van hun proces van leren. Misschien heb jij al heel vaak hetzelfde moeten leren, en hielp herhaling van de leerstof jou niet genoeg om tot betere resultaten te komen. Dan kan het zijn dat je hulp nodig hebt om op een andere manier te ‘leren leren’ en/of te leren handelen in relatie met anderen.
Wat ga je leren?
Je leert de uitdaging aan te gaan om eigenaar te worden van je eigen leerproces dat hiaten toont. Het kan zijn dat je er dan achter komt dat vluchtig waarnemen niet genoeg is om complexe inhoud zelf eigen te maken. Wat vaststaat is, dat we je helpen te leren begrijpen welke denkbouwstenen, en handelingsoperaties nodig zijn om de leerstof die je zo moeilijk vindt alsnog eigen te maken. Ook besteden we veel aandacht aan de ontwikkeling van een gezonde mindset. Innerrock zet hiervoor verrijkingsinstrumenten in die jou helpen om de hoge denkvaardigheden die in jou verborgen zit, alsnog te ontwikkelen. Ook is het mogelijk om extra hulp op gebied van lezen te krijgen, wanneer je misschien wel iets te vroeg naar groep 3 bent gegaan of problemen hebt om belangrijke leeshandelingen tegelijk te verrichten.
Voor ouders en leerkrachten
Wij laten de leerling tijdens de test niet met een fout zitten, maar helpen om betere denkstrategieën te ontwikkelen, en inefficiënte denkpatronen te overwinnen. De leerling
Wederzijds enthousiasme vraagt de volgende mindset:
Samen aan een andere manier van denken werken, op een andere manier dan je gedaan hebt, vraagt inspanning en doorzetting. Wederzijds enthousiasme ontstaat bij de
Wanneer worden dynamische testen aangeraden ?
Het kan zijn dat je niet meer gelooft dat je benodigde vaardigheden wel eigen kunt maken. Dit gebeurt vaak, wanneer je leerstof zo vaak herhaald
Waarom verrijking ?
Verrijking is nodig, wanneer: systematisch leren een voorwaarde is om problemen preventief vòòr te zijn. noodzakelijke denkvaardigheden op gebied van leren, onvoldoende ontwikkeld zijn, of